farmor och farfar.

gick precis in hit.
hahah men efter skolan mötte jag farmor för hon ska sova här inatt, vetinte varför men aja. hon ska de.
sen gick vi hem.. och jag fixa en blogg till henne MED LÖSENSKYDD! för de är hennes privata/hemliga dagboksblogg. hahahah .
Men ah, de tog typ till fem, då gjorde vi middag, köttfärsbiffar, potatis och nån jättegod sås med lök i ! möms.
oc nu har jag precis ätit klart och sitter här och gör nada, lyssnar på musik lite. ska gå ut till dom nu och vara social..
och vetni.. de har blivit något nytt på spotify.. man kan bara lyssna på låten 5 gånger i månaden.. sen måsdte man betala! får typ daaamp! de är asdåligt!!!!menmen ska gå ut nu till dom nu, men vi ses senare!
just nu. vakkkeer jag vet.
puss<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0