Fuck, de är måndag imorgon . -.-'

Hej på er!
Jag kom hem från Linnea för typ 1 timme sen. Idag har vi bara slappat. vi har varit väldigt trötta idag eftersom vi somna typ halv 4 inatt.. Me de har varit kul, vi har kollat på eurovision song kontest, sverige kom iallafall trea! De är ändå bra ! fast.. irland & sverige tyckte jag va bäst
IRLANDS LÅT:
Lipstick ! den är asbra tycker jag ! :) ♥
Men jag och linnea gick till Ica och köpte lite saker, som glass o lite annat! :D
Meeeeen.. kom hem för en timme sen som jag redan sagt.. och ja..
Imorgon är de måndaaaaaaaaaaaag ! SKIIIT hatar måndagar.. hemskaste dagen . usch. Men kul att träffa alla igen.
Menmen, ikväll är de hockey finalen ! SVERIGE FINLAND , tror jag ? ah de äre nog ! och jag har köpt vindruvor jag ska äta medans, intressant ofc ! xd ♥
Men jaaaa.. har inte så mycket mer att säga såååååååå..
Några snygga bilder från imorse. ♥ haha..
PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

älskar lipstick <3 :) fiina bilder!

2011-05-16 @ 18:36:11

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0