Hemma från dansen & skolan

TJobre.
Kom nyss hem för typ 10 min sen, å ja.. vi började 10.20 och jobba till 11.50, sen åt vi mat och sen åkte jag med tåget med elli, (för hon har kryckor hon ramla från hästen stackarn) och då skulle jag följa med hennne och alla andra gick, lyxigt för oss! :P
Aja, sen kom vi dit innan halv 1, och då vänta vi i typ mer än en kvart där utanför sen kom klassen dåra. xp
ah sen kolla vi på den där cats musicalen, den var väl bra! (:
Men jaaaaaaaaa.. sen gick jag från tibble teater till dansen, och mötte tessy där o ja, så va de dans och allt var bra och kom för en stund sen. å ja.. ska hjälpa mamma med maten nu typ.. -.- ah. men vi hörs kanske senare ! :)
okej, de va inte riktigt dom, och så såg de inte ut, bara det som är längst till höger stämmer ---> CATS!
hhaha men vi hörs senare!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0