Kista Fista :D

Hej!
Förlåt för uppdateringen dom här dagarna, verkligen sämst är jag xd Menmen sån är jag ibland. höhö
Men idag har jag & mamma åkt till Kista. Jag vaknade vid halv 11, gick upp och gick en skogspromenad med mimmi, var tvungen.. ;s men ja. sen drog jag och mamma till Kista centrum och shoppa massa! Snart eller sen får ni se vad vi köpte :)
Me n japp, kom hem för kanske en timme sen, och nu är mamma och tränar, så då sitter jag här å så.. höhöh intressant jag vet.
Men ikväll ska jag och mamma ha en kväll hemma själva, pappa är på nån jobbgrej eller vad de nu är, och då ska jag och mamma kanske åka iväg och hyra film & köpa godis och sitta här hemma och kollar på film, KANSKE, eller så ska nån kompis komma och sova över .. har inte bestämmt mig än, får se lite senare å så.
just nu.
Men nu ska jag ladda upp bilderna på sakerna som jag har köpt . Så ses snart !
Obs xd DE TAR 100000000 år att ladda upp bilderna, så om de tar lång tid så vet ni varför xd
PUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0