Klassen har gråtit i typ 2 timmar idag.. :'(

Hej,
idag var allting roligt å så vi kollade på fyrornas minimusikal som var bra o så, men sen typ halv 12, så berättade fröken att Greta i vår klass ska byta skola & klass o allting.. )': vi blev så ledsna så vi grät från halv 12 till kvart över ett.. :'( I slutet så skulle vi ha musik, och alla bara grät o fröknarna  (Gitte (musikfröken) och annelie vår riktiga försökte göra oss glada och dom skojade och sjöng olika sånger, sen hade vi typ vattenkrig för att bli gladare med alla och fröknarna .. haha. Men japp, sen dansa vi lite vals å så ett tag så vi inte skulle vara så ledsna .
Nästa vecka så är greta i spanien, om hon skulle va här på måndag nästa vecka nu så skulle dom säga de då, men hon ska ju till spanien, så då vasr vi tvungna att ta de på en fredag och säga de, man ska ju annars liksom vara glad en fredag å så. Men dom som grät mest var Erika, Moa, Johanna, Hanna, Matilde och Alexandra, men alla grät liksom för de är så sorgligt. Greta och Erika är liksom bästisar o bor väldigt långt ifrån varandra och kan typ inte träffa varann på fritiden så mycke, så dom grät jättemycket och krama varandra o grät i mer än en timme, så himla sorgligt så de är inte sant. Vi grät mest så mycke för att om man tänker in i gretas situation så känner man liksom att Erica o Greta är med varann HELA TIDEN i skolan, de är bara dom 2, dom sitter typ ihop. Och sen helt plötsligt byter än skola.. så hemskt ! <3 Men som tur är så finns Greta kvar, hon försvinner ju inte för alltid.. Nej .. Men ah, vi satt o kramades i 2 timmar typ & grät !
-
Men aja nu ska vi inte vara så negativa, de är fredag och man ska va posetiv. Men ja.. Nu är jag hemma, gick hem idag, inga kunde typ göra något idag så då gick jag hem själv idag & kom hem för ett tag sen och åt en lakritsglass.. hihihi.
Men ikväll.. vet jag inte vad jag ska hitta på . ;o
Ah, kanske ska fråga Denise om jag kan sova där inatt. :'D eller om jag ska höra med Therese eller nått.
Men ah, nu ska jag hitta på nått o göra för jag orkar inte att blogga just nu .. så ah vi ses sen.

Kommentarer
Postat av: Elin

det måste vara hemskt när ens bästa kompis byter klass :o Hoppas det inte händer mig... Men man kan ju alltid ringas och tala med webkameran... :) Men det är ju inte samma sak... :/

2011-05-28 @ 18:41:45
URL: http://myeliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0