Kom hem för typ 10 min sen..♥

♥Hej!♥
Haft en bra dag? :')
De har jag haft, först åkte jag och pappa in till stan, vi gick runt och kollade lite där bara.
Sen vid typ 3 så mötte vi upp Jade syster och Ramin, då gick vi och åt lunch på en tacobar. De va mömsigt!
Sen så vid typ 4 gick vi till biosalongen saga eller va den hette, Där bokade vi fyra biljetter för att se "pirates of the carribien" i 3D! Nice! :'D
Men japp, den började vid halv 6, så då innan de gick vi till en godisaffär och köpte godis, hihiih gott. ♥
Sen gick vi in och satte oss i någon soffa där uppe i biosalongen och typ väntade å så.  Sen gick vi in vid typ kvart över 5 och kolla på bioreklamen ;'d Sen började filmen, den var good ♥
Filmen var typ i 2 & en halv timme, så ganska lång, Men ja. De va kul ! De va kul att se i 3D också. hihihi. ♥
Men nu ska jag typ läsa lite bloggar.. min dator buggar.. -.-' alltså dansar bugg. HAHA nej men den hoppar, buggar aso, ni vet va de är ! ♥
Yeah :''D
Puss hörs sen, ska duscha nu typ snart också .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0