Krångel !

Hej!
Idag var det en vanlig jobbig måndag .. som vanligt. Helt OK.
Men vi slutade 15.10 och då skulle jag och och möta upp farmor, och då stog hon och väntade på mej vid ett ställe ( finns liksom två vägar till skolan och hem) och då stog hon och väntade någonstans, nånstans där jag inte brukar gå.. :/ så hon stog och väntade i en halvtimme medans jag gick hem för trodde att jag skulle möta henne på vägen nånstans eller att farmor glömt bort att möta upp mej, men hon hade stått och vänta där .. så de va jobbigt . Men när jag kom hem så var inte nån hemma, och dörren var låst och farmor har nycklarna! skitjobbigt och jag fick inte tag på farmor för hon hade mobilen avstängd.. så ja, jag väntade, sen ringde pappa och jag undra vad farmor va o blablablaaaaa.. så då gick jag tillbaks.. *suck* för att leta efter den försvunna farmorn (;
Hahaa men tillslut hitta jag henne och då gick vi hem. Sen kom pappa efter en stund.
Och nu sitter vi alla här i soffan, farmor och pappa sitter och pratar och kollar lite på tennisen och jag sitter här osocial och bloggar. höhöhöh. Men måste ju , måste inte men de är kul och vill upptatera här ! INTRESSANT ELLER HUUUUR !
ihihihi. Men har ni haft en bra daaag? :')
---
Imorgon så är de barnbytardag. då ska klassen gå till vår nya skola och kolla där å så .  :')
så nu vet ni de .
--
Men nu ska jag läsa lite bloggar och så, så vi hörs lite senare!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

hahahahha vilket äventyr ;)

Jag har haft en jätte rolig och bra måndag ;) vi var och shoppade nästan hela dagen ;) man fick bli och göra vad man ville efter besöket till Yle :D (yle är/har olika radiostationer och tv-program och sånt :D jag kan inte riktigt förklara) Men det var skit roligt! ;D

2011-05-30 @ 20:39:37
URL: http://myeliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0