Läxjävel..

Heeej på er alla finisar!
Efter skolan gick jagh och tessy som vanligt till dansen, vi dansa och repa med dansen, de va kul! den sluta tio i fem, då åkte vi hem till henne, kolla på lite tv och sen kolla vi på en skräckis, nån mordsak.
men hann inte se hela för då skulle jag hem. men då åt jag middag och nu sitter jag här och plågas med en jobbig matteläxskitläxa..... de är såååååå tråkigt! jag döör såtråkigt är de. sitter och väntar på att pappa ska prata klart i telefon för de är ett tal som är askonstigt jag inte fattar riktigt..
men är såokonsentrerad här brevid datorn, asså vetni  jag får typ ångest för jag inte bloggar, hahaha..
känns så dåligt att jag inte bloggar och jag har redan fått över 50 besökare.. sååå.
aaah är ju tvungen, men ni vet ju också att jag älskar att blogga men jag måste göra lite vettiga saker också.
eller hur.
precis.
men nu ska jag oj , men ah ska gå nu. o vetni jag stack mej påblyertspennan precis vid nagelbanden typ, tror ni inte att de gör ont ?!
gör sjukt ont!
we will rock you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0