Lite skön bild? xd

Hahah, På bilden är jag och linnea när jag skulle sova över hos henne för .. typ mer än en vecka sen. xd
--
Iallafall. Min design & så är tillfällig och rätt så ful.. eller vad tycker ni.. ?
Jaja, orkar inte ändra iallafall just nu. Ska äta middag, nu. sent men de blev så idag.. mamma glömde sin plånbok på kontoret med kortet där för att komma in dit, så då kunde inte hon komma in och hämta den och blablabla.. men vi löste de tillslut så hon fick den.
Men ja. Ska nog kolla på film och så ikväll.. men åh orkar inte blogga.
Hörs lite senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0