Mat från igår..

Hej!
Åt tacosen till middag från igår, men alltid lika gott. Är verkligen supergott. Lika gott varje gång. Fast i typ vintras då åt vi de varje vecka, asså typ fredag eller lördag, så då börjar man tröttna på de, sen sluta vi helt plötsligt att äta de, då har jag inte ätit de sen .. ja, flera månader sen. Så då blev de ju extra gott såklart. :')
Men jaa.. ikväll har jag slappat här framför och fixat massa grejer, läst massor med bloggar och fb;okat å så.
Vad har ni gjort ikväll? :)

Just nu.
Men nu ska jag typ dra ut en stund till studsmattisen och.. ja, göra nånting iallafall?
Eller nejfan, ska fortsätta på läxipäxi . eller "LÄXY" xd haha .
Nu ska jag göra min LÄXY . :'DDDDDDDDD  Elin fattar nog, såg din kommentar (;
Aja puss på er, ses senare. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0