Nu är bloggen fixad igen, haha.

Den förra blev PHAIL!
Så nu är den väl OK? eller vad tycker ni? förbredder mig för en annan som kommer när den kommer!
JAPP.
Kom hem vid typ halv 5.. vi sluta 15.10 idag.. jag cyklade till skolan imorse med tessy, och då va de asplågsamt! vi frös typ ihjäl och de regna och värsta iddi-vädret!
USCH !
Aja. men då hade jag cykel o ville inte cykla hem själv, så jag stanna kvar, och de va några iklassen kvar som spela kick-boll så då kolla jag på för jag palla inte köra XD och jag va tvungen att gå hem för att släppa ut mimmi och ge henne mat! Men..orkade igentligen inte, skulle med gabbi. men de blev inte så för jag fick inte. För va tvungen att gå hem och då kunde iinte gabbi med. så jagvänta till typ kvart över 4, i en timme då ungefär.. för tessy hade utvecklingssamtal, och då skulle jag höra om jag kunde följa med henne hem o lämna cykeln på skolan! Men tessy skulle cykla till hennes kompis Viktoria men hennes pappa kunde sjussa mig! snällt!
Nu är jag hemma och har fixar bloggen och inte så mycket mer! Min dator buggar liksom när jag är inne på stilmallen. det är ickeee-kul ju. usch! De är asjobbigt! så jag kan inte skriva så mycket mer..
TORSDAGEN ÄR IAF AVKLARAD! torsdag är värst, fredag är bäst. för sen är de dans och sen helg! KUUUL!
Men nu ska jag göra min läxa, och sen ska jag äta mat, pytt i panna!
(google)
OKEJ NUU ÄR DET MAT!
kommentera vad ni tycker om designen!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

sjukt fiin header!! ;) dina bilder är så fina! <3

2011-05-05 @ 19:45:39

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0