Sov Outfit

Sovstylen idag blev en stor lila T-shirt med snobben på. x'd
(bilden är tagen nyss)
-
Jag har precis duschat och tvättat håret så jag är fräsh för imorgon när de är skola och allt.. :'d
Mamma är i varberg på jobbgrej och ska vara där i två nätter så de är bara jag och pappa hemma. Men imorgon kommer farmor hit, hon ska typ sova här, hon kommer på dan så hon kan ta hand om Mimmi så hon inte kissar på sig och så .. x'd för pappa är på kontoret imorgon och jag i skolan, då är de så bra att farmor är här och kan ta hand om lilla mimmi.
Såhär såg lilla Mimmi sötnos ut idag:
♥ Jag både dog och svimmade när jag såg denhär bilden. Visst är hon söt? ♥
---
´Men nu ska JAG faktiskt packa in mina saker för imorgon i min nya väska och typ ta fram kläder för imorgon och gå och lägga mig i TID! Så sjukt duktig är jag! xd
Men..
Sov gott, vi hörs imorgon!
♥ PUSS ÄLSKAR ER ♥

Kommentarer
Postat av: Nickeee

Gonatt!!! Haha kollar på bloggen i sängen på mobilen, i smyg???<<3

2011-05-29 @ 22:21:36
Postat av: Nickeee

Gonatt!!! Haha kollar på bloggen i sängen på mobilen, i smyg???<<3

2011-05-29 @ 22:22:10
Postat av: Nickeee

Gonatt!!! Haha kollar på bloggen i sängen på mobilen, i smyg???<<3

2011-05-29 @ 22:22:34
Postat av: linnet

ska bli kul att se din nya väska!!!:D

2011-05-29 @ 22:26:00
Postat av: Nickeee

Asså! Sorry för all komentarer

2011-05-29 @ 22:35:15
Postat av: Mami

God natt min älskling! Vi kan väl ringas imorgon eftermiddag? Längtar efter dig sååååå!

Puss puss o ha en bra skoldag imorgon!

2011-05-30 @ 00:20:32
Postat av: Elin

så gulligt linne! Nååå så Mimmi är sööt! :) God natt!

2011-05-30 @ 20:43:17
URL: http://myeliiz.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Va mimmi va sööt men god natt!!

2011-06-01 @ 11:29:16

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0