Tacooooos är de godaste som finns i denna värld ! <3

Tjoooobre !
Idag har de varit värsta hemska dagen, HATAR MÅNDAGAR.. aja men klarade av den, som jag inte tro. Men jag klarar allt, utom jordens undergång, den klarar jag inte av. vad snackar jag om?! xd
Men jaaaaaaaa. Efter skolan var jag lycklig att skolan var slut och blabl abla, men visste inte vad jag skulle hitta på, men jag drog hem och kolla på TV och åt manna frutti, såååå jäkla gott!
möms. <33
Men ah, sen satt jag och kolla på TV tills halv 5, då gjorde jag matteläxskitsaken och gjorde den och nu är den avklarad.
Till middag ska jag äta tacos ! De va sjukt längesen och jag ääälskar de, typ mest av allt ! <3
En av dom godaste maträtterna. särskillt med nacho till, jag tycker inte om skolans tacos.. vaf ? de är inte äns tacos typ ? xd
Kolla så mumsigt. fast jag tar mjukt bröd, sånt där runt och sen lägger på köttfärs, gurka, ost och majs o typ salladsblad o guacemoile (stavning) xd
Men ah. gott ska de bli !
I nästa inlägg ska ni få film från när jag dansar disco .
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0