11/11 - 11

┈┏┓┈┏┓┈┈┏┓┈┏┓┈┈┏┓┈┏┓
┏╯┃┏╯┃┈┏╯┃┏╯┃┈┏╯┃┏╯┃
┗┓┃┗┓┃┈┗┓┃┗┓┃┈┗┓┃┗┓┃
┈┃┃┈┃┃╭╮┃┃┈┃┃╭╮┃┃┈┃┃
┈┗┛┈┗┛╰╯┗┛┈┗┛╰╯┗┛┈┗┛
HEJ! Nu kan jag blogga! de är den 11-11-11 idag! haha fett coolt ju!
Så idag skrev hela klassen "11-11-11" i pannan med kajal & ett hjärta på kinden, haha bara vår klass så de va lite kul! Vi skrek asmycket när klockan va 11:11 också! massa 1or! HAHA va så kul också när jag sa till gabbi "asså dina älvor har kletat sig" hahah fattar ni ÄLVOR:
Men jag menade liksom 11or! ELVOR HAHA lät så kul! JAJA DE VA INTE SÅ KUL OCH NI FATTAR SÄKERT INTE MEN YES.. Och ja, sen efter skolan var de dans, kul som vanligt! Så nu är jag hemma och har ätit supergod middag, kött!
Så jaooo ska ringa jossan nu och sen göra inbjudningar tror jag till fest med jossan! Ska också träffa henne imorgon, men måste kila! så hörs senare!
ska ladda med godis & chips ikväll framför idol! MYS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0