:(

Förlåt, jag hinner bara inte blogga .. har så mycket. prov och allt!
Igår va jag hos malin hela dagen efter skolan till kvällen, vi pluggade och sånt.
Idag gick jag hem och har pluggat NO hela kvällen .. så nu håller vi på att baka scones jag och mamma! vi har dom i ugnen och snart blir de TV! yey!
Asså har inget att skriva egentligen .. hehehh men vet ni, på fredag nu , ska jag och jossan hålla i en fest för klassen. ska bli sååååååå najsigt! & nästa fredag är de skolbio! såhäääääääääääär grymt verkligen! Och på torsdag nästa vecka är de klassens dag, men ska se på tv nu! tjao!
uppdate: skulle publiceras kl. 8!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0