Hemma idag igen..

JAG HAR FÅTT EN NY WEBBKAMERA!
Iallafall, hej på er! Uppdateringen har inte varit på topp under senaste dagarna, pga. att jag inte hade nån blogglust när jag varit sjuk osv .. Men idag så stanna jag hemma igen, för igår hade jag feber så då får man inte gå till skolan dagen efter. Så idag har jag kollat på lite tv, sen klätt på mig och gick ut med mimmi. Ska duscha och sånt ikväll och DRA mig till skolan imorgon för jag orkar inte komma efter ..
På bilden där uppe, den tog jag igårkväll ..
De har varit en slappfödelsedag igår .. rätt tråkig men ja finns inget att göra. ÅH va trist de va att inte gå i skolan på sin födelsedag .. men som tur är och kul är att jag fick mer än 120 grattis på facebook! De är så kul tycker jag!
Men jao Elin kommenterade och fråga om jag kunde visa vad jag har fått i present, och visst kan jag visa de, kanske i nästa inlägg!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0