Jag ber sjukt mycket om ursäkt..

Ni fattar säkert inte - har varit en USEL uppdatering ett tag nu, skyll inte på mig, skyll på skolan som verkligen ger oss miljardes läxor, tror ni man hinner blogga då? - njaaaae knappast va?
Vi har haft massa prov och massa läxor och sånt, så hinner inte tänka på bloggen .. så jobbigt verkligen.. känner mig så usel när de blir såhär men de kan inte hjälpas riktigt..
saknat lite att blogga! Känns konstigt har inte varit inne på photoshop på superlänge så de känns inte så som vanligt.
IALLAFALL! Nu har jag tid att blogga! Ska berätta lite om intressanta grejer från i helgen!
I fredags - DÅ VAR DE FEST med jossan, jag och jossan höll i festen! Festen var på min förra skola, de va sjukt kul! Vi åt pizza, dansade och mycket mera!
I lördags -  var jag hemma och softa, var gal1 trött, sen åkte jag till affären och köpte bullar, glass och saft, sen åkte jag hem och åt de och kollade på film, myste med mig själv ni vet :)
I söndags     - fixa massa, fixa naglar, rummet, och duscha och myste! Sen klockan 4 åkte jag, pappa och syster Jade till en indisk resturang och åt supergod mat! Sen till solna centrum och åt glass på mc donalds för alla café'n hade stängt :s Men de gick ju bra ändååååå. Sen köpte vi acnesyl och sånt som ska va bra för finnar och sånt, som jag (a) xd

Ska berätta lite roliga grejer nu! Imorn är de en helt okejkul dag (förutom att vi har 60 min engelska)
NU KOMMER DE ROLIGA: - på torsdag är de klassensdag, då ska vi hitta på skojgrejer, vet inte vad men hoppas de blir kul, & på fredag är de SKOLBIO! såhimlanskuligtsåjagdör, tror jag, aldrig varit på skolbio förut ;o
JAJAJAJAJA har inga snygga bilder att bjuda på så visar en som var för nån .. vecka sen typ!
Få se om de blir bra uppdate nu, men kan inte lova nått, har läxor nu också!
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0