The dayeyeyey!

HEJ på er underbaringar!
Nu har jag tid att blogga! Idag har de varit en okej dag .. kul med spanska, lunch och gympa!  Och efter skolan sen så gick jag med malin och axel till "tobak" (godisaffär) och fick en klubba av axel han är världens snällaste. Så gick vi till malin sen (jag och malin) och åt mellis, mjölk och flingor. hahahaha så råka malin boxa til mjölken och jag hade inte skruvat på korken så då flög all mjölk ut på hela bordet och jag bara fortsatte äta ahhahaa ni skulle sett, och då kom mjölken på papper och pengar, så kommer hennes mamma in och då ställer jag mig framför och låttsas som ingenting hahaha men hon kom på oss. haha så kul!
JAJA sen fixa vi malins blogg och lyssna på musik, prat och sånt också!
Men nu kommer lite bilder från dagen:
På gympan:
-
Påväg hem:
-
HOS MALIN:
JAO va tycker ni om bilderna? :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vad heter Malins blogg?

2011-11-23 @ 19:46:25
URL: http://stallmupparna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0