6 MUSIK


Om din klass:

1. vad heter din klass? - 6Musik
2. har ni några minnen ihop? - jadåå !
3. klassresor? - eriksö xd <3
4. vilken skola? - ND
5. hur många är det i din klass? - 30 - 29 för tillfället när figge är i Afrika
6. hur många killar? - typ 7-8 
7. hur många tjejer? - 21 -.-
8. hur många lärare har ni? - många

Frågor:
9 . vem har du känt längst? – karin har jag känt längst 
10. Är eran klass stökig? – njaae ja xd
11. vem är roligast? - JAG  . haha nej jag skoja men vetinte
12. Vilken tjej är mest omtyckt av killarna? - vetinte riktigt 
13. vilken kille är mest omtyckt av tjejerna - nja vet inte ;p
14. Om du fick välja vem du ville, vem skulle du helst slå? - & som om jag skulle skriva de häär ;)
15. vem är längst? - elli ! <3
16. hur skulle du beskriva din klass? - musikgalna 
17. vem är mest läslus? - VETINTE erika typ haha
18. är några tillsammans i din klass? – jao tror de xd
19. vem är jobbigast? - ------
20. vilka känner dig bäst? - gabbi .. eller vet inte riktigt .. 
22. vem är klassens snobb? – ingen?
23. vems skratt är roligast? - haha vetinte? 
24. vilka är "sportfånar? - adde typ & otto ELLER JAG VET INGET
25. vem slåss bäst? – eh ? 
26. vem är mest muskulös? - venne
27. är några intresserade av hästar? - ja
28. vilka? - typ ELLI, malin, & SÄKERT FLER
29. är någon allergisk mot något? - mjölk & nötter typ
30. spelar några fotboll? - ja
31. spelar några hockey? - nej 
32. hur länge har du gått i denna klass? - sen 4an
33. vart gick du innan? – 5 musik, i den klassen jag går i nu
34. vilka gick i din klass på din förra skola? - MÅNGA eller inte så många men ändå ;p
35. vem är snyggast? - ingen är snygg
36. finns det några syskon i eran klass? - nope 
37. vem är mest datanörd? - jadu vet inte 
38. vem har sömnproblem – säkert jag ! haha nej men venne riktigt
39. vilka brukar du umgås med? – linnea, gabbi & malin har inga andra jag kan va med riktigt :(
40. vem har roligast röst? - ... javenne
41. vilka brukar du sitta med?  - gabbi, linnea eller malin vem annars?
42. vem säger "daaaaah" oftast? - ingen hoppas jag
43. vilka saknar du att umgås med? – i min klass?
44. vem får dig alltid att skratta? - gabbi ibland, linnea ibland & malin ibland
45. hur många kommer läsa det här? - ingen
46. vilka är dina "närmaste" vänner? – gabbi, linnea och malin såklart .. eller i klassen ? i klassen är de dom men har inga riktiga närmaste känns de som :'(
47. har du några minnen från skolan? – Ja
48. har du något minne från klassrummet? – Ja 
49. har du något minne från gympasalen? - jao
50. har du något minne från matsalen? - jao

Vem är bäst på ...?:
51. matte - typ elli eller jagvet inte Anna typ ! 
52. svenska – vetinte
53. engelska – vetinte
54. musik –  alla i klassen? går i musikklass xd
55. bild – hmm alla är riktigt duktiga men erika är asbra!
56. träslöjd - hmm vetinte
57. syslöjd – ingen aning
58. idrott - vet inte 

Ja/nej frågor:
59. älskar du din klass? – njae
60. brukar ni göra saker med klassen? – jadå
61. är det mycket bråk i klassen? - asså .. :/
62. brukar det vara mycket prat på lektionerna? – hehe, ja xd
63. är ni en "sport-klass"? - nä inte riktigt eller jo kanske  ? 
64. gillar ni att gå i skolan? - nej
65. kommer du sakna klassen när du slutar 9an? - naej .. lite kanske?
Verkar veeerkligen som om jag gillar min klass mycket .. verkligen ..

Kommentarer
Postat av: Elli

Jag är inte längst! Det e Otto!!!!!

2011-10-13 @ 21:10:54
URL: http://goldenpridepotatis.blogspot.com
Postat av: Gabbi

Du dissar vår klass lite + att de känns som i'm du nt vet så mkt om klassen xd

2011-10-14 @ 15:17:30
URL: http://theblogbygabbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0