Dagen

Hej alla ! Nu är jag hemma ! Har varit med Gabbi hela dagen så därför har jag inte haft tid att blogga !
De har varit kuligt, vi har gungat gungbräda haha, men vi pratade massa samtidigt också om massa!
Så filmade vi lite och ja .. sen så satt vi inne en liiten stund så cyklade vi runt bara lite, sen gick vi till LIDL och köpte vaniljpudding, fyyy va äckligt de va. De kosta bara 3 kronor och de värkade gott men man kände sig som en fettoboll efter så vi sprang upp och ner på massa backar som galna höns haha nejmen ah .
Sen ja .. gick vi in, sen ja cyklade jag hem vid 6 eller nått igen. Då åt jag middag - köttbullar med potatismos + lingonsylt & champinjonsås! FÖR GOTT!
Nu sitter jag här och tagit bort alla bilder från mobilen och lagt in på datorn och bilder från idag! Men nu ska jag ringa Therese eller nått.
vaniljpuddingen .. åh fyfan
HAHA fråga inte.
Lite bilder från dagen!

Kommentarer
Postat av: Elin

Coola bilder! :)

2011-10-02 @ 12:57:54
URL: http://livetsomlillaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0