Godmorgon!

Hej allihopa! Nu har jag vaknat och läst lite bloggar från mobilen å så.. Och ska gå upp och göra lite frukost nu! Mums. Om ni har tur lägger jag upp bild på frukosten snart .. :D
Planerna för idag hmm.. Pappa säger och frågar om jag har lust att följa med till Stockholm open eller va de är för pappa är GALEN i tennis , inte jag.
Men vi har gått dit varje år, 6 år i rad så ja blir konstigt om de inte blir nått i år! Så vi får se hur de blir med planerna ! Men nu är jag hungrig så .. PUSS

 


Kommentarer
Postat av: Yasmin & Chrissy

Tack sötis! ;)

2011-10-15 @ 12:19:18
URL: http://chy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0