Impa, pimpa, pumpa, dumpa.. tack&hej, nästa tjej

Tjenare!
Idag var de en asskön dag faktiskt! Först va de gympa, sen svenska och då kollade vi på film. SÅ NICE.
Sen så ja musik och allt sånt .. sen efter skolan så drog vi till dansen jag och gabbi som vanligt.
Efter dansen drog jag hem och köpte en munk. EN MUNK MAN ÄTER HAHA INTE EN SÅN SOM ÄR I SÅNTDÄR KLOSTER..
Men ja hemma så fick jag lite ont i huvet för jag sov knappt nått inatt och till lunch fick vi ris och skinksås (?!) liksom ingen passande blandning direkt, så åt typ inget. Sen åt jag bara en glass vid dansen och så dansa jag ju så man får väl lite ont i huvudet då!
Men ja hemma så lagade vi tom ka khai (stavning) och de är så gott. Vi i familjen älskar liksom thaimat och så därför älskar vi Thailand.
Men de va såå gott iallafall .. sen har jag bara suttit här och fixat bloggen lite och fb:okat lite å så.
Nu ska jag sätta på mig one piece'n och ut och ta nån liten godbit (chailatte?) och kolla på TV.
Så vi hörs lite senare va, puss.

Kommentarer
Postat av: Emelie- Liten tjej med stora drömmar

Jag har nu slumpat en vinnare av dagens blogg. blev det du? :)

2011-10-25 @ 08:32:17
URL: http://emelieojhedens.blogg.se/
Postat av: online essay writer

I like the way you think about your life!

2011-10-25 @ 15:41:50
URL: http://essay-writer.org/services.php

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0