Jag suger

Hej! Nu mobilbloggar jag lite grann.
Förlåt för jag suger nu på att blogga! Åh får så dåligt samvete men ni kommenterar ju inte så de jämnar ut sig.
Men ja idag efter skolan så drog jag och Malin till täby c och kollade på lite grejer, Malin köpte haloween smink och så..
Sen tog vi en smoothie och drog till dansen där vi träffade Olivia och Anna! Så ja vi alla var sjukt trötta haha somna sent igår!
Men ah när jag kom hem så åt jag tacos, sen tog jag en chokladboll och sen somna jag i 30 min typ, galet trött ! Orkar typ ingenting måste va hemma nu är sp trött så jag svimmar!
Snart är de idol och mys, imorn ska jag va med jossan, vi ska planera en rolig grej :D
Men ja ni får ha de så bra så hörs vi senare!
2 BILDER FRÅN IDAG:
den där bubbliga saken/drickan var från NO:n. De va diskmedel och socker på nån äldbrännare typ :>

 


Kommentarer
Postat av: Niklas<33 (i din klass!xP)

Vad är det nu ni ska hitta på...?xD Haha! Jag stod bara 30 sm ifrån dig när du fotade den bilden!<33:DD

2011-10-28 @ 21:31:04

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0