Jävla pisskväll.

Hej. Började kolla på filmen.. Asså innan typ vid 4 fick jag riktig huvudvärk .. Asså bara lite men mitt i filmen id kvart i 8 smällde de liksom till. Jag mådde sjukt illa och huvet snurra runt , jag fick så ont i huvudet så kunde inte äns sitta upp, jag trodde de va farligt för har inte haft såhär ont i hela mitt liv, mådde illa, gick och la mig men kunde inte sova, mådde så dåligt och hade fått feber, jag  låg och grät för de va så hemskt.. Sen gick jag upp och kräktes sen somnade jag vid halv 9 eller nått och vaknade nu, mår bättre, mår inte illa har bara lite ont i huvet fortfarande, men ni fattar vilken pisskväll ! Vi misstänker att de va av sprutan jag tog i skolan i onsdags för man skulle få bivärkningar, liksom feber .. Och de hände?! Jaja ska somna om nu, dricka lite vatten och sova så jag kanske mår bättre imorn, imorn ska jag nog bara va hemma och kolla på film . Vilken tråkig helg.. Hoppas ni har haft de bra och så ikväll, som inte jag har haft, men vi hörs imorgon.. Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Det var inga roligt :(Jag tycker riktigt synd om dig! Men bra om du mår bättre! :)

2011-10-09 @ 10:57:49
URL: http://livetsomlillaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0