Kanelbullens dag

Hej på er ! FÖRLÅT för att jag inte blogga idag men har inte haft tid med de !
Idag är de ju KANELBULLENS dag så ska självklart äta lite bullar sen haha.
Men idag efter skolan gick jag och linnea hem till mig. ÅH va jobbigt de va för de blåste supermycke ! Men vi stannade vid en tråkig lekpark på vägen för ah hahaha.. Vi höll på att garva åt massa och ja ni skulle sätt .. hihi sen gick vi hem då och då åt vi yoghurt . GOTT
Så kolla vi lite på TV;n sen gick vi in vid halv 5 till mitt rum och gjorde inte så mycket, sen gick vi ut och filmade, hoppa studsmatta, pratade å så tills nu typ ! då drog linnea hem och nu sitter jag här och måste plugga klart matteläxan ! Så vi hörs efter de.
Ska äta mat så hörs vid gofikat hahah.
Haha en bild från tidigare idag, O nej jag hade inte den tröjan idag, bytte bara om till den för den är så skön.

Kommentarer
Postat av: Elli

Du vet väl att matteläxan e inställd?

2011-10-04 @ 19:01:23
URL: http://Goldenpridepotatis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0