Kexkexkex

TJENARE!
Nu sitter jag här, har duschat och allt så jag känner mig fräschig, nu sitter jag och käkar kex. Säger ni kex eller schex ? haha jag tycker de är bättre att säga kex för DE HETER KEX haha.
Men de är sånt kex med vaniljgrej i! GOTTGOTT.
Nu har jag den där blåa musikklass-tröjan. Asså den är för liten för har haft den sen 4an!? Och jag ska stå ut i 1 år till, sen får vi vita shortor istället! :D
Men ja nu är mamma och köper vita pösbyxor till mig för mina tights är inte så snygga och för små så då ska mamma leta efter några i centrum ..
Men jao sitter och chattar med p12:an adrian. hahaha den korvp12:an !
Har inte så mycket mer att säga, vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0