lakrits

TJA
Nu är jag hemma från dansen och skolan!
I natt var de en skitnatt, kunde INTE sova de tog typ 2 timmar eller nått.. så vaknade jag flera gånger så gissa om jag är trött!?
Men ja nu sitter jag här och FRYSER och gör engeskaverb-läxan .. Eller de går inte så bra haha men ska koncentrera mig och sen kolla på hus för jag vill flytta! FLYTTAFLYTTA .. snart ska vi kanske flytta och vi ska bo på bögstigen haha nej jag skoja bara .. men jao om ni undrar över min rubrik så är de för jag åt en lakritsglass - gott
MEN JA HAR INGET ATT SÄGA SÅ PUSSOCHHEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0