Morgondagens planer.

* Skola, först har vi musik, sen engelska. Efter de spanska (prov) & sen lunch sen slutar vi.

Efter skolan så drar jag hem, går med malin hem (tror jag)

Hemma så vilar jag, gör lite engelska, planerar lite och ja .. softar lite.  Sen duschar jag och tvättar håret vid ungefär halv 3.

Vid fyra så skjussar mamma mig till konserten, men innan de så hämtar vi upp Nicke på vägen och skjutsar honom med! Så där på konserten så laddar vi sen har vi konsert och har sååå kul och sjunger så vackert!

 

Kul att de är vi som sjunger med 8orna typ där! HAHA de var mer än 1 år sen och man ser oss 0:29! HAHA visst sjunger vi fint.
Jao men de är planerna iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0