SÅÅÅÅ

Hej!
Förlåt för världshistoriens sämstaste blogg .. känner mig så dålig! Men har varit så mycket med skolan och kompisar och allt sånt som jag måste tänka på! TYVÄRR.
Så därför har bloggen stått tom och tråkig några dagar .. men ska försöka nu iallafall..
Idag så va jag med gabbi, jag blev väldigt chockad när jag vakna och såg att klockan stog på halv 1.. konstigt, jag brukar ALDRIG vakna så sent!
Men vid halv 3 kom jag iväg till Gabbi.
Där så åt vi en bulle sen drog vi och träffa joachim och victor hette dom, har aldrig träffat dom förut men dom skrev till mig på facebook så snacka vi lite sen träffades vi.
Då satt vi mest där och snacka i nån timme, sen gick jag och gabbi hem igen till henne.
Sen så skulle gabbi hyra film för hon skulle se den senare så jag hängde med dit, efter de så drog jag hem .. Så nu sitter jag här, jag har ätit middag.
Efter middagen drog jag och mamma till affären och köpte massa godis till ikväll! Så nu ska jag sätta mig med den feta godispåsen och sätta på en film! Så vi hörs senare!
bildbrist


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-10-23 @ 12:34:27
URL: http://ebbafristedt.blogg.se/
Postat av: Ebba

Söt hund! :)

2011-10-23 @ 12:35:18
URL: http://ebbafristedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0