The daydaydayday

Tjoba, haha nejmen hej!
Nu har jag tid att blogga ;) Idag efter skolan följde jossan med hem! Kuligt.
Men vi gjorde först massa läxor .. -.- asså de är så hemskt och ja .. vi garva typ bara så vi kunde inte koncentera oss men de gick väl bra.
Sen gick vi ut och tog 1 foto men de va dåligt ljus och skitkallt! Då satte vi på datorn med musik och facebook och så .. ! Sen så åkte jossan hem för 20 min sen kanske, mamma hon är ute med mimmi , mamma kom hem typ nu och har varit i göteborg!
JAJA snart ska jag äta middag, nån wok blir de, sen blir de att duscha. Sen fixa en chailatte och kolla på tv!
Mysigt huh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0