20 bortförklaringar för ogjord läxa!

  1. Mina läxor gjordes, och jag ville inte glömma dem. Så jag lade dom i min väska, men det visade sig att min mamma tvättade väskan.
  1. Förlåt för att jag inte har läxan med mig, men min kanin fick tag på mitt block och rev ut alla papperna.
  1. Förlåt för att jag inte har läxan med mig, men det var blåsigt ute och jag tappade min läxa så den blåste iväg. Och sedan fick jag inte tag på den.
  1. Förlåt att jag inte har läxan med mig, men jag glömde den hemma! (funkar alltid)
  1. Min hund kissade på mitt block. Kan ju inte ta med det.
  1. En man kom till mig och sade: "läxor eller ditt liv!" Jag kan omöjligen ge honom mitt liv så jag gav honom min läxa.
  1. Jag gjorde pappersflygplan av läxorna, som sedan blev kapade av terrorister.
  1. Jag mådde inte bra igår efter skolan, och jag hant inte göra klart dem på morgonen, förlåt!
  1. Jag förstod inte läxan, du måste ge mig bra instruktioner.
  1. Jag lade läxan i min byxficka, som sedan mamma slängde med i tvätten.
  1. Ja såg en annan elev som ramlade över bron och ner i vattnet, så jag hoppade efter för att rädda h*n men mina läxor drunknade.
  1. Jag glömde den hos mamma och jag åkte till pappa igår (om man har skiljda föräldrar)
  1. Läxan var i min bakficka och en ficktjuv stal dom.
  1. Min hårddisk krashade
  1. Min bärbara dator blev stulen i skolmatsalen och jag hade allt mitt arbete i den.
  1. Jag tappade läxan i toalettstolen av misstag.
  1. Min lillebror/syster ritade med målarfärg över hela pappret.
  1. Min mammas vaccin mot kikhosta bar av och vi fick åka till sjukhuset.
  1. Min mormor använde pappret som ved till brasan.
  1. ”Den mest simpla!” – jag har bättre saker för mig
Ignorera 1:an men går inte att få bort den, de blev så automatiskt men jao, läs texten bara ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0