Åh.

Asså vet att jag inte bloggar så bra. Jag hinner inte! Har MASSA att tänka på så hinner inte med att blogga hela tiden. :'/ Jag är ledsen .. ehm .. idag var de väl OK förutom på musiken man skulle sjunga solo. JAG DOG
asså usch. Eller 2och2 men de är samma sak säger vi men åh va hemskt de va.
JAJA de gick väl rätt bra hoppas jag. Sen har de väl varit en OK dag. Efter skolan vi slutade 15.15 då drog jag och gabbi hem till mej. JAG CYKLADE TILL SKOLAN OCKSÅ - Stolt. hahaha nejmen asså ah.
Så jag hade cykel men inte gabbi så ledde cykeln hela vägen och de tog en 1 hem men vi sölade. hahahah jag är inte bra på skjussa på pakethållaren så då fick gabbi skjussa mej och de gick SKIT vi ramlade typ och så cykla vi rakt ut i vägen och massa hahha. vi garva ihjäl. Så var de också några som letade efter sin hund typ som hade rymt eller nått så dom ah de va läskigt iaf .. för dom körde och fråga "har ni sett en vit hund" eller nått så ja ..
Men vi kom hem halv 5 hahaha fail.
Då åt vi en halv melon var typ haha. FETT GOTT vi satt och skoja med den & garva massa o så . hehehe.
Men ja.. sen har vi varit ute lite sen har vi varit inne och så .. inte så jättekul hahah vi hade lite tråkigt men vi hade brist hah.
-
Nu har gabbi åkt hem och jag har käkat middag så nu sitter jag här och lyssnar på musik. NIIICE
Ska göra nått annat nu för detta inlägg börjar bli lite tråkigt..
RÖDHÅRIG.
XOXO.

Kommentarer
Postat av: johan<33333

vissel viiiiiiiiiiissell

<33

2011-09-01 @ 19:39:31

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0