Chacha bloggen!

Haha nejmen hejsanhoppsan fallerallerá !
Men ah, idag var de skola. KUL - eller inte.
Men jaja de var som vanligt .. svenska, matte, musiiiik och gympa . ahjuste på gympan så hade jag verkligen superont i mitt ben :'oo
INGENANING vad som kan ha hänt men jag var inte med på vissa grejer för ah .. jag hade superont. Och på morgonen hade jag brottom så hann tyvärr inte blogga .. men gjorde några tidinställda så nu är problemet löst.
Hm.. efter skolan vid 14.05 så drog jag och gabbi till dansen! Vi lämna våra grejer på dansskolan, tog med oss pengar och gick först till coop, hittade inget där. Då gick vi till Café mumma, där tog vi en varsinn Chai latte! Verkligen supergott, vi satte oss i soffan och prata lite, sen kom ERICA ! Då satt vi där en stund tills vi drack upp sen gick vi till dansen igen .. och vi satt bara där nere vid dansskolan och lite där uppe, sen var de dans .. och de va kuligt.
Efter dansen så hämtade mamma mig ! :D Mimmi var med också, vi skulle ändå till djurbutiken brevid för att köpa hundmat o så ..  Och köpte hundburgare thhaha.
MEN JAO . Sen drog jag hem och då var klockan halv 6 kanske? Då satt jag vid datan en stund och messade lite. Sen så åt jag middag, LAX. Gott..
Så nu sitter jag här igen och ska göra en ny header NU eller be om en för jag suger på headers och sånt .. thehe men vi får se ! IDOL IKVÄLL OCKSÅ. Yey.
Så måste jag göra svenska läxan också. HEJDÅÅÅÅÅ.
Chailatte!
just nu.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0