DAAGEN.

Hej och förlåt för att jag suger på att blogga .. Idag har jag iallafall haft tråkigt, nejmen har gått i näsbypark med mimmi, mamma och mormor .. VA TVUNGEN. :( Så de va ganska tråkigt. Vi gick ett tag och kom hem nyss, köpte en burksallad med pasta och kyckling och ljusgrön sallad.
just nu .. thhehe.
Men ah så nu sitter jag här och nu ska jag ringa therese, så ska vi va me varann  - ikväll så ska vi (min familj & jag) till therese och hennes familj, therese storebrorsa och deras föräldrar på middag hos dom! :) De är alltid så kul för jag, therese & gustav har alltid så kul vi hittar typ alltid på nått. - singstar också hahahahah minnen för ett år sen och vi sjöng och jag skratta så jag grät hahahhaha !
Men aa ska inte sitta vid datorn med      - bara så ni vet, kameran följer med så de blir ju några bilder till er ikväll hoppas jag! :)
VI HÖRS SENARE! pussss
hahahahhahaahaahah så jävla ful, typ ett år sen ser helt muppfuläcklig konstig ut men therese är söt.
FINA HATTAR ELLER HUR - usch bjuder på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0