EN SAK SOM NOG KOMMER HÄNDA ..

..med mig..
före: ---->efter --->
JAG KOMMER BLI KRULLITOTTIG! HAHA nej men seriöst!
Mamma, hon hade rakt hår som jag i 3-6 sen i 7an så fick hon lockigt. ASSÅ KRULLIGT HÅR!
Så jag kommer typ få de sen för jag börjar redan få lockigt. Så fett läskigt sen efter sommarlovet och när jag börjar 7an och alla kommer säga "VAD HAR DU GJORT MED DITT HÅR?! har du fått afrokrull?" haha men herregud. TROR NI DE BLIR SNYGGT PÅ MIG .. ?
KOLLA?! Jag börjar redan få lite på sidan . HERREGUD JAG TROR JAG DÖR!

Kommentarer
Postat av: isabel

sv: haha aokej, men om du får lockigt hår kan du väll bara platta?

2011-09-19 @ 19:44:01
URL: http://isabelolssons.blogg.se/
Postat av: Elin

Det var precis samma med mig!! :O i lågstadiet hade jag rakt hår men i sjuan blev det vågigt och topparna började böja sig åt alla håll :O Jag tror det passar på dig :)

2011-09-19 @ 20:59:06

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0