FEBER = INTE SÅ KUL

Hej på er alla bästa bloggläsare!
Idag har jag bara stirrat på film, inte så kul att vara sjuk, men samtidigt liite mysigt att bara sitta i soffan och slappa och inte tänka på nånting.
Har kollat på 3 filmer eller mer. + 2 filmer jag bara såg halva av för dom sög!
Jag kollade på film bara, de är de ända jag har gjort idag. Till middag åt jag köttbullar och makaroner, de är för gott asså!
'
Nu sitter jag här och känner mig febrig, men febern har gått ner för har tagit alvedon så känner mig lite bättre, är iallafall galet förkyld så tror inte jag kommer gå till skolan imorgon, vi får se helt enkelt!
Känns ganska skönt just nu, kan inte bara tänka negativt på hur jag känner mig utan man ska tänka posetivt och tänka på allt bra eller hur?!
Så de som är bra är ju att de är idol ikväll, och att de känns mycket bättre än va de gjorde för 2 timmar sen!
Så de är bra eller hur? :)
Men jao .. Pappa sitter i soffan och kollar på halv åtta hos mig men har faktiskt tröttnat på de, eller nej men jag bloggar istället, de är roligare!
Mamma hon duschar av mimmi som är smutsig efter promenaden mamma tog med henne på nyss, jag kunde inte följa med för jag har inte direkt några krafter för att gå ut och gå liksom ..
Men jao har inte mer att säga .. filmtips kommer i reklamen sen för idol för vill inte missa de! Så jag skriver i reklamen med några inlägg och så ..
Ska fixa nu och sätta mig i soffan nu, men ses snart.
Ps; på bilden högst upp, gillar inte att täcka för migsjälv för tycker de är larvigt, men var VERKLIGEN tvungen, för vill inte skämma ut mig själv när jag ser ut som ett rent helvete när jag är sjuk hahah, bara så ni vet ;)
XOXO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0