Förlåt. Men har verkligen stressigt i live...

img_1998 (MMS)

Förlåt. Men har verkligen stressigt i livet, jobbigt för mig asså.. Jag liksom har 100000 läxor, seriöst. Jobbigt. + att de hänt massa jobbigt i skolan, taskiga kompisar, jobbiga skoljobbgrejer och mycket mer .. :( verkligen superjobbigt... Vet inte hur jag ska ta mig till. - fick dåligt betyg också på ett prov men åh känns också ångest när jag inte bloggar heller. Jobbigt men nu måste jag göra klart 20 svåra tal på matten, spanskan och träna om på länder o huvudstäder i Europa. + packa allt i fixa o tricksa till imorn för de är typ skoljogg eller nått. FML! Men vet inte kanske tar en bloggpause vet inte. Herå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0