Fyskämms på mig!

FÖRLÅT för att jag suger på att blogga på helger .. men har inte haft tid idag!
Idag så har jag inte gjort så mycket först, men vid halv 2 CYKLADE jag och mamma till Täby centrum, fett stolt! De är ganska långt .. Där köpte vi mappar till skolan och eyeliner, & sylt sen drog vi hem igen och kom hem vid halv 4? Då gjorde vi VÅFFLOR! Fettgott de var!
Fast tog bara 1 för tog en smoothie i täby, sen vid 4 drog vi och tränade - hård träning verkligen! De va Corepulse, haha ni fattar säkert ingenting. Men de va kul!
Så jag kom hem nyss, har duschat och fixat till imorgon, nu ska jag bara ladda över bilderna på datorn så ni får lite bilder sen!
Nyduschad och osminkad. BJUDER PÅ DE ;)
Puuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0