Headern

Kvällen har gått åt av att göra denna header, fan va kul de va att göra den asså. Har gjort den i photoshop och blev ganska nöjd. Är nybörjare på detta så ja .. men är nöjd så nu vet jag hur man ska göra.
Iallafall sitter jag nu här (det är reklam i idol) och då sitter jag här och bloggar - NI FÅR KOMMENTERA VA NI TYCKER OM HEADERN.
Ska byta färg på den också tror jag sen  - Men jao har inte så mycket mer att säga, imorgon vet jag inte riktigt va jag ska göra, vi får se!  Ikväll har de varit en slappkväll - De är skönt med slappiga fredagskvällar!

Kommentarer
Postat av: dana

asfin ! <3

2011-09-30 @ 21:46:19
URL: http://danaaas.blogg.se/
Postat av: Elin

Jätte snygg! :)

Du kan nu linka min nya blogg där till vänster i stället för den gamla om du vill :)

2011-10-01 @ 14:34:24
URL: http://livetsomlillaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0