Hejsanhoppsan i nötskålen! Haha nä jag sko...

img_0364 (MMS)

Hejsanhoppsan i nötskålen! Haha nä jag skoja men Hellu! Idag drog Gabbi vid halv 12 typ.. Så ah då kom gästerna , eller dom flesta kom vid 3 .. Vi grilla majskyckling! Å så satt vi ute och prata allihopa! Sen öppna pappa paketen och vi åt efterätt! KLADDKAKA! mums.. Sen hoppa jag studsmatta. Sen ah satt jag på studsmattan med mobilen och gästerna vid bordet o prata. Så ja.. Nu sitter jag är ensam och är askissnödig hahah så måste sluta skriva + att alla ropar att jag ska komma så ses senare! <3 förlåt för uppdateringen! Jaja pussohej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0