HEMMA!

Hällu ! Nu är jag hemma från skola + dansen. De gick braaa .. USCH GILLAR VERKLIGEN INTEEE SKOLAN ..
JAJJA de va helt okej, i slutet hade vi bild så de va soft. Vi slutade halv 2 då drog jag och malin till dansen! Vi satt där sen gick vi till coop och köpte risifrutti och cola . hahaha bra mixning ththeheh. Sen kom olivia och då snacka vi och hade askul vi garva hela tiden och drev o så hahaha.
Sen så gick vi till coop igen för att panta våra colaburkar vi köpt så var de kanske fem st 98-97 eller nått som tjata och fråga hur gamla vi var hahah de va kul.
Ja.. dansen började halv 4 och jojjo o hennes kompis kom också ! Men ja .. de va väl kuligt, dansen sluta halv 5 då drog jag hem. Farmor var här och passade mimmi medans jag var i skolan och föräldrarna på jobbet. Så nu ha farmor åkt och jag sitter här och MIN FOT HAR SOMNAT. inte kul. vakna foten vakna nu tack.
eh m .. har inte så mycket mer att säga. ska försöka göra en SNYGG header nu så ja .. vi hörs snart eller sen eller vettefan hehehe.
HAHAH liten micha. :')
xoxo

Kommentarer
Postat av: Wilma ryttare&fotograf

Söt<33

2011-09-02 @ 18:18:34
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0