Hemms

Nu är jag hemma! SKÖNT - gillar inte skolan! Iallafall .. efter skolan cyklade jag hem igen, cyklade en bit med malin sen fortsätte jag alla jobbiga puckobackar hem hela vägen. Då åt jag lite grekisk yoghurt och ananasjuice som vanligt - så nu sitter jag här och har ont i benen. OMG VI HAR INGEN LÄXA! är så stolt! och glad på samma gång!
JAJAJAJAJAJ imorgon ska vi typ till mörtsjön i klassen och håva upp BLODIGLAR , är så jävla rädd för dom för har sett en film, så euw. Men de ska bli ok-kul. Hoppas de regnar så då får vi vara inne och kolla på film och FIKA ! fika är de roligaste för man får ta med sig fika JAG SKA TA MED MIG BULLAR!
Iallafaaall.. så har jag inte så mycket mer att säga, mamma kommer hem idag, hon har varit i Malmö typ över natten men hon kommer hem vid 5-6 nångång. KBRY FÖR ER.
Men ah, så blir de TV, te och mys ikväll bara utan läxor!
pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0