i say bombombom - and everybody say wehooo, weho.

CHENAAAAAA !
Förlåt för jag inte bloggat så mycket men lever livet liksom ..
IDag efter de sista inlägget när jag skulle ringa therese å så, så träffades vi och tog massa bilder! Sen så ah var vi inne och prata lite, sen tog vi mer bilder - sen vaklockan typ 6 och då gick jag hem, bytte om och drog dit med min familj - då åt vi middag, till förrätt va de Thaisoppa! SJUKT-GOTT. Sen efter en stund var de lax med potatisklyftor, supergott !  - Sen satte vi oss vid TV:n en stund och jag och tessy sprang hem till mig och gav mimmi middag och släppte ut henne   - om ni undrar varför inte mimmi är hos therese är för att therese har ju 2 katter så vi vill liksom inte chansa nått .. -
Iallafall, till efterätt satt vi i vardagsrummet och kolla på TV och åt fruktsallad till efterätt i fina skålar.
Åhsen så satt jag och therese helt tråkfulla och hade tråkigt och bara satt i en kvart eller nått och bara va såååå trötta, konstigt, brukar ALDRIG vara trött. Men sen gick vi in till spel-gustav som satt och spela dataspel hela kvällen, social kille .. men då spelade vi ett spel, man skulle använda kroppen , ärtpåse, studsboll och nått gummiband och hade skitkul .. de va tillslut bara jag och therese och vi garva så vi kissa på oss nästan hahahahha. Vi skulle va fotöljer, eller jag skulle va de för therese och therese satte sig och fan va ont de va hahahahh. & så var de massa roliga grejer . vi spelade från 9 till halv 11 eller nått. Då satt vi och åt chips o kolla TV sen fikc jag ont i magen och gick hem så nu sitter jag här och kollat på alla bilder! lägger upp bilderna imorgon för hinner inte nu för mamma och pappa är där ute och tjatar på att jag måste sova och allt så .. men ah bilderna får ni imorgon! SÅ vi hörs imorgn, puss&godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

vilken fin blogg du har ! :)

2011-09-11 @ 10:50:20
URL: http://hsamuelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0