I'm hoooooooooooooome !

Yes, nu är jag hemma från malin.
IDag var de tråkigt, som alltid .. menjaja vi sluta 14.40 då drog vi till malin, först till affären och handla yoghurt för vi skulle göra smoothie, sen drog vi till malin och däääär så gjorde vi smoothie och de va supergott. Sen gick vi ut och la oss i hamocken och prata , kuligt för vi garva ihjäl oss så vi grät typ hahahaha.
MEn ja sen gjorde vi lite filmsnuttar sen gick vi ut med maja efter de drog jag hem för malin skulle iväg så ja.. Hemma så tog jag oboy sen tog jag lite fuliga bilder och nu sitter jag här .. ska kolla i skolkatalogen som ÄNTLIGEN kommit ! så hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0