IMORGON - SKOLA = satsa allt!

HEJ!
Nu är allt klart! Har duschat så jag känner mig fräsch och pluggat superlänge .. vilka jobbiga glosor, verkligen. DOG NÄSTAN, men jag kämpa på, SKA KLARA DETHÄR! Imorgon är de skola och ska verkligen satsa nu och konsentrera mig och läxorna går alltid i första hand! SÅ KOMIGEN NU MICHAN, visa va de går för hahah.
Men måste verkligen jobba ikapp ALLT jag missat så jag inte ligger efter, för de vill man ju inte..
Imorgon börjar vi 9.30 så de är chill .. slutar 15.15 så de är mindre chill hahah.
Ska ut och ta en kopp te och en c-vitamin så känns allt toppen tills imorgon också, hoppas jag?
Men ah .. ska ut nu och kolla på TV liten stund sen SOOOOVA!
Vi hörs senare innan jag ska sova eller nått, förlåt för uppdateringen..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0