Jag = världssämst på att blogga .

Hej och förlåt för världssämst bloggning .. :'/ Men har verkligen INTE tid.
Idag var de skola, tråkigt som vanligt .. thehe. Sen slutade vi 14.05 och då drog jag och gabbi till dansen. Vi köpte mellis, glass & risifrutti theheh.
Så ah satt vi och vänta på olivia och erica! :) Då kom dom efter ett tag och vi satt mest o prata .. Sen börja dansen och de gick bra, nu dansen slutade 5, då drog jag hem och nu sitter jag här, har ätit middag och allt sånt - ikväll är de idol! YE. Men jag har inget mer att säga till er så tjadå. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0