Kasettbands-iphone , yey.

HEIHEI.
Idag har jag tråkat .. liksom INGENTING att göra , jag vaknade halv 12 .. :S Då åt jag frukost och väntade på att malin skulle ringa upp, men hon var tydligen i täby , så då visste hon inte att jag ringt o blablablaaa .. sen orka jag inte vänta så vid 2 åkte jag och mamma till Täby en snabbis och kollade bara lite. Jag har fått en ny förkyldning, not so fun .. så vi drog hem och kom hem för kanske 20 min sen. Jag handla bara ett iphoneskal i silikon matrial, haha de är ett kasettband på , kul va! De är köpt på glitter för 79:-
Mamma köpte också ett sånt, kul va haha.
Men jaop, så ah jag har inte så mycket mer att säga, ska snart äta lunchmiddag, kyckling och rotmos och sen ska jag och mamma baka kladdkaka eller nått . - Men nu måste jag sätta igång med matten och allt. Ligger ju efter för jag varit sjuk å så .. NOT SO FUN, så vi hörs senare. BILDERNA KOMMER EFTER MATEN ELLER SNART. vi får se.
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0