MASSA TEST.

ALLMÄNT:
1. Namn? – Michelle
2. Exakt ålder? – hihiihihihihihiiihihi gissa.
3. Vart bor du? – Täby
4. Bor tillsammans med? – Mamma, pappa & hund. mina syskon har "flyttat hemmifrån"
5. Husdjur? –  yes, hund.
6. Färg på ditt hus? – vitt
7. När är du född? 8 november 1999
8. Klass? – 6:an.
9. Vilket år tar du studenten? – Om några år. ;p
10. Något jobb? – nä ?
11. När ska du sova ikväll? – jadu har inte bestämt tid direkt.
13. Duschat idag? – jao. gympan xd
14. Kramat någon idag? – ah
15. Pussat någon idag? – nopes
16. Vad har du ätit?- mat
17. Dagens klädsel? – jeans & tröja xd
18. Dagens smink? – typ inget nu :O
19. Dagens sötnos? – javenne :)
20. Dagens roligaste? – haha jag vet inte riktigt.
21. Har du många vänner? – man kan inte ha för många juuu.
23. Vem kramade du senast? – erica eller olivia
24. Vem pussade du senast? – de-niii.
25. Hur många har varit otrogna med dig? – ingen tror jag?
27. Har du pojk-/flickvän? – nejs
28. Vem pratade du med i telefon senast? – venne, mamma tror jag
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? De va från erica och de va massa smileysar (noter och allt sånt)
31. Film? – ?
32. Låt? – vettefan
33. Mat? – favoritmat? :O då är de ju tacos, fast älskar all mat typ hahah.
34. Dryck? – MJÖLK!
37. Stad? – venne.
38. Land? - Jag bor i Sverige
39. Ämne i skolan? – rast ofc.
40. År? – Det är 2011 iår.
SENASTE:
41. Personen du tänkte på? – Mig själv, höhöh.
42. Drickan du drack? – mjölk
43. Gången du spydde? kommer inte ihåg
44. Gången du grät? – -
45. Pizzan du åt? – gotland
46. Gången du var i göteborg?- Itror inte jag varit där typ . :o
47. Gången du var i stockholm? – Bor i stockholm.
48. Gången du var hög? – never
49. Personen som såg dig gråta? – vetnt
ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? – Svart.
52. Hund eller katt? – hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - både!
54. Tv-spel eller datorspel? – venne
55. Singel eller upptagen? – både och
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? – Inget av dom., facebook är bäst.
58. Ragga eller bli uppraggad? –  Bli uppraggad ? hahah
59. Big Brother eller Paradise Hotel? – inge
60. Svart hår eller blondt? – Blondt
61. Blåa ögon eller bruna? - Beror på
62. Choklad eller lakrits? – Lakrits
63. Göteborg eller stockholm? – stockholm, där jag bor är de alltid bäst hahha.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? – Högerhänt
65. Coca-Cola eller Fanta? – Coca Cola, fast älskar båda liksom.
66. Pizza eller kebab? – pizza
67. Randigt eller prickigt? – rand
68. Älska eller älskas? – Både och ?
69. Leva eller dö? –  Leva.
ANTAL:
70. Personer du älskar? – mångaaa
71. Personer du hatar? – många hahah.
72. Personer som sagt jag älskar dig? – många
73. Personer som hatat dig? – vetinte
74. Glassar du ätit på en dag? – 4 kansek heheh
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? – Inga 
76. Gånger du haft minnesluckor? – många thhheheh.
77. Piercingar har du? – öronen.
78. Personer du saknar just nu? – GALET MÅNGA
79. Gånger ditt hjärta brustit? – säkert några iaf.
VEM:
80. Vill du kyssa nu? – ingen
81. Ska du träffa imorgon? – klassen & familj
82. Sjöng du senast för? – klassen eller asså .. vetinte, tessy typ
83. Hade du senast en MSN-konversation med? – johan eller vet inte
84. Spelade du tv-spel med senast? – venne
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – Vet inte...
86. Vill du kasta en sten i huvudet på – Hahah, ingen just nu 
87. Förtjänar att dö? – Ingen.
89. Vill du sova brevid inatt? – Mina kuddar, hahahahh.
VAD:
90. Gör dig glad? – Vänner, familj, myckemeer.
91. Gör dig ledsen? – falska vänner och mycke mer.
92. Vad vill du helst göra nu? kolla på idol. BRÅTTOM!
93. Önskar du att du slapp göra? Skolan -.-'
94. Vill du ha nu? – Fleeera vänner :D
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – Macbook...
96. Längtar du till? – Helgen.
97. Tycker du om dina betyg? – Har inte betyg, men mina omdömen är bra 
98. Ångrar du i ditt liv? – mycke
99. Är det bästa som har hänt dig? – Mycket.
100. Varför gjorde du detta? – Tidsfördriv.
IDOL NU ! hörs sen pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0