Om de bor mångubbar på månen, borde inte vi kallas jordgubbar då?

TJENARETJENARE! Idag har jag jag varit i skolan då .. kul. ELLER INTE.
Men ah, efter skolan (13.35) då drog jag och malin till dansen :) O där så vänta vi på olivia men hon kom inte. VI RINGDE O RINGDE men hon svara inte så hon kom inte .. :( Men vi åt mellis och prata och tog lite bilder så ni får bilder i nästa inlägg!
Men ah dansen började 15.30 och sluta 16.30 Men ah .. sen drog jag hem så nu sitter jag här och ah .. kollar på bilderna från idag .. men ni får dom i nästa inlägg.  puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0