MÅR INTE SÅ BRA..

img_0233 (MMS)

Ska sova nu, mår inte bra så stannar hemma imorn igen.. Har int huvet, halsen, magen, förkyld, mår lite illa och har feber, inte alls kul, så mår jag ännumer dåligt när jag kollar på statestiken och att ni inte kommentera + att mamma åker imorgon till Göteborg eller nånstans och sover där så de känns lite tråkigt :/ thehehe, för när man är sjuk vill man alltid ha nån där liksom .. Men pappa är ju hemma, eller inte hela dan imorn men jaja KBRY för er , men ska sova nu. Vill sova och vakna upp igen på onsdag morgon.. Då kanske jag är helt frisk , vill skippa dan imorgon.. Jaja godnatt vi hörs imorgon! <3 puss


Kommentarer
Postat av: Emelie

dagens blogg vinnare finns nu på bloggen, kolla om det blev du! :)

2011-09-06 @ 08:40:43
URL: http://emelieojhedens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0